taekwondo polresta padang
THE TENETS OF TAEKWON-DO
Taekwon-Do Jungshin

Azas-Azas Taekwon-Do



TAEKWON-DO AIMS TO ACHIEVE
Taekwon-Do bertujuan untuk meraih :

                          

                       

                           Courtesy - Ye Ui  Budi Pekerti


                            Integrity - Yom Chi - Kejujuran


Perseverance - In Nae - Kesabaran

Self-Control - Guk GiPengendalian Diri

Indomitable Spirit - Baekjul BoolgoolSemangat Pantang Menyerah


STUDENT’S OATH

Janji Siswa


1.   I shall observe the tenets of Taekwon-Do.

Saya akan menjalankan azas-azas Taekwondo.


2.   I shall respect the instructor and seniors.
Saya akan menghomati Instruktur dan para Senior.

3.   I shall never misuse Taekwon-Do.
Saya tidak akan menyalahgunakan Taekwon-Do

4.   I shall be a champion of freedom and justice.
   Saya akan menjadi pembela kebenaran dan keadilan.

5.   I shall build a more peaceful world.
Saya akan membangun dunia lebih damai.


0 Responses

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "